tirsdag den 26. oktober 2010

Hjælp

Ja jeg har virkelig brug for hjælp. Jeg står som regel for at finde på noget sjovt for mine kollegaer i december. Og mangler ideer, har du en fantastisk ide, så giv endelig et bud......

Vi har før været drillenisser faktisk 2 år, har vi brugt denne aktivitet, vi har haft "pakkekalender", hvor vi hver i sær købte 2 gaver og så blev der skrevet dagens nummer på og så skulle vi på skift have en gave, som først skulle findes under juletræet og pakkes ud medens vi andre kom med kommentarer og selvfølgelig var nysgerrige på pakkens indhold, da vi kun måtte give 50 kr. pr. pakke. Det var faktisk rigtig hyggeligt at starte dagen sammen om dette arrangement.
Jeg har også lavet en julekalender, hvor jeg fik fat på billeder af mine kollegaer, uden de fattede mistanke. En hemmelig mission :) Udvælgelsen af billederne af kollegaernes familie, skulle gå på, at de ikke skulle være let genkendelig, da vi ikke i hele december, måtte sige hvem, vi troede var på dagens billede. Der var lavet en liste med de antal dage, vi arbejde inden jul og så skulle vi skrive hvem,  vi troede, var på billedet. Den der gættede flest, fik en gave. Det var virkelig sjovt at se mine kollegaer gætte og tale i koder, da ingen ville sige hvem, de troede var gemt bag dagens låge.
Og ikke mindst at mine kollegaers familie var med på den. Der er ingen endnu, der har fundet ud af, hvem der har skaffet billederne til mig. Rigtigt sjovt at lave. Her kan du se resultatet, det tog også noget tid at laved kalenderen, men det var sjovt.

 


Så nu er mine kreative evner til julesjov virkelig lille, derfor beder jeg om HJÆLP til en ny ide, for at mine kollegaer og jeg kan lave lidt sjovt med hinanden i december måned.
Knus Mie

Ingen kommentarer:

Send en kommentar