onsdag den 3. november 2010

Nu sker der noget....

Hej alle
Har i dag været nede i huset og talt med den sidste taksator og mureren var der også. Sidder  i dette øjeblik og venter på at få en opringning. For nu mangler jeg kun at få at vide, at vi må begynde på renoveringen af huset. :)
Det bliver så godt at komme igang. Har ventet på dette øjeblik i næsten 3 mdr. nu.
Men der er lang udsigt alligevel, til at vi kan komme til at flytte ind. Jeg glæder mig, bare det at se der sker noget.

Jeg skal have taget det gamle køkken ned, da vi skal have skiftet det nederste på alle indervægge og nye gulve over alt. Og det når vi, til at kunne støbe gulvene, går der jo yderligere 4-5 uger før de er så hærdet at vi kan lægge gulve på.

Ja jule må vi holde i denne lejlighed, vi er blevet genhuset i. Men det er også helt okay.

Så nu håber jeg, at jeg kan finde ledningen til kamaraet, så der kan komme lidt billeder på bloggen.
Ha fortsat en god dag...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar