søndag den 24. oktober 2010

En uge går hurtigt

Ja en uge går hurtigt, har jo haft efterårsferie. :) Og som altid når jeg ikke alt det jeg har sat mig i hovedet. Jeg har dog været på kursus hos Dot og har lave nogle flettede armbånd. Vi var rigtig mange, så det blev ikke til så meget, men hyggeligt var det.

Har også strikket 3 sæt vanter, som er filtet bagefter. ØV ville lige vise jer dem, men alt synes til at forsvinde, men jeg har jo heller ikke pakket alt ud, da vi jo skal flytte i huset, når det er færdigt. Billederne skal jeg nok lægge ud hurtigt :) skal bare lig have fundet ledningen til kameraet.

Forsikringen har nu givet tilsagn om at de vil betale for fugtskaderne og diverse gulve. JUBIIII så nu skal tilbudene sendes til forsikringen og godkendes, og så kan vi komme i gang. Det er også ved at være på høje tid, hvis vi skal nå det inden sneen kommer.

ha en god søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar