mandag den 18. oktober 2010

Efterårsferie

Hej alle
Nu er det endelig efterårsferie. Jeg håber, jeg får afklaring fra forsikringen i denne uge. Synes det går lidt langsomt. Vil jo gerne i gang, så vi ikke skal sætte vinduer i i snevejr. Der skal jo laves en del, så Line og jeg skal nok regne med at bo i lejligheden julen og nytåret over. Det der skal laves i huset, tager lang tid. Der skal nyt murpap i alle indvendige mure, og alle gulvene skal op og laves om. Og så skal det hele tørre før vi kan sætte lofter, lægge gulve, tapesere og male. Men det skal nok blive godt.

Jeg er pt. ved at lave nye betræk til 3 frisørstole, jeg lavede dem for år tilbage, og skal lige have betrækkene sprættet op, py ha har jo selv syet dem, så de er syet godt.

Og så regner jeg med at jeg også skal vise jer nogle julekort jeg er i gang med, vil gerne have nogle kort færdige i god tid i år, hvis vi også skal lave huset færdig.

Men god ferie til alle jer, der også holder efterårsferie.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar