tirsdag den 5. oktober 2010

genhusning og nyt om huset

Hej igen
Så er jeg igen på nettet. Nu er vi blevet genhuset i en lejlighed. Hold da op man finder ud af at man har mange ting, når man får sine ting igen efter bare en måned.
Vi har ikke pakket det hele ud, da det kun er midlertidig, men vi kommer ikke ned i huset før efter jul, tror jeg.

Walther tager det utroligt roligt, og er faldet til. Min nabo spurgte i går om jeg tog hunden med på arbejde, han har nemlig slet ikke hørt noget til ham. Dejligt at vide han ikke sidder og hyler. Her er en lille film fra foråret. Den nye Ronaldo :)



På torsdag kommer taksatoren igen, da forsikringen kun vil betale for væggene, men jeg mener at de også skal betale for gulvene, da de efter tegningen over huset slet ikke er lavet som, der er beskrevet.
Og så mangler der også dampspærre i gulvene, så derfor trækker der fugt op. Gulvene er alle knækket, og det er fordi det øverste lag beton kun er 3 cm tykt, hvor der i papirerne står at de skal være 10 cm. Det er spændende hvad taksatoren siger.


Når jeg så har resultatet, skal jeg have tilbud hjem i reperationerne, og først derefter kan de komme igang. Det tager tid, men jeg tror at det alligevel er hurtig sagsbehandling fra forsikringens side.
Krydser fingre.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar