tirsdag den 14. september 2010

Fugtproblemet fundet

Så har vi vist fundet grunden til at væggene er fugtige i huset. Soklen er lavet af mursten.


Min bror, der er murer, siger, at mursten suger fugt og når sandet under gulvene er vådt, ja så trænger fugten op i væggene.
Nu venter jeg så på at forsikringen skal ringe, da jeg skal have en taksator ud og se på tingene igen.
Øv hvor det tager tid, skulle jo gerne have været langt med diverse ting i huset.

Nå men tålmodighed skal der vist til her. :) Men når jeg så får lavet nye vægge og nye gulve - er det jo næsten som et helt nyt hus. Det bliver så godt, skal bare finde ud af hvem der skal betale.

Her er så lige et billede af vores guldklump Walther


Walther er begyndt til agility, og sikke han elsker det, han ved , når jeg tager tasken frem, så skal vi afsted og det kan ikke gå stærkt nok. Jeg venter på nogle billeder der blev taget i torsdags til træning, så skal jeg nok lægge dem ud så du kan se ham i aktion.
Ha en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar