søndag den 28. november 2010

1.adventsøndag

Ja så er det allerede 1. søndag i advent, jeg har pyntet op til jul i lejligheden, lidt mærkeligt at pynte op, da jeg skal finde nye pladser til julepynten. Da jeg har boet det samme sted i 16 år, har jeg jo fået lidt vaner, hvor jeg plaserer de forkellige nisser. Og næste år skal jeg så til at finde nye pladser igen, for der er jeg da forhåbentlig færdig med at renoverer mit hus. Det går lidt langsomt lige nu, der er jo sneen, og min broder som hjælper mig bor på landet, og jeg mener landet.... Han har en lang markvej han skal ind ad, inden han når til gården og vejen fyger hurtigt til. Og der har også sneget sig en pigejulefrokost ind i kalenderen. Nu håber jeg at smeden snart kommer og at vi kan få afmonteret hele badeværelset, væltet væggen ind til det lille rum, der skal lægges til badeværelse, og så brække gulvet op og kørt sand væk. Derefter kan vi forhåbentlig komme til at isolere og få lagt gulvvarmerørene i hele huset inden, der skal støbes gulve.
Der er stadig meget at lave, men det skal nok blive godt. Leder stadig efter kablet til mit kamera, når jeg finder det, skal jeg nok lægge billeder på bloggen.
 Sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar