mandag den 26. juli 2010

Køkken og bad

Så har jeg været ude ved køkkenfirmaet i Sæby, for at få mit tilbud på køkken, bad og skabe.
Det er et supert tilbud, som man næste ikke kan sige nej til. Nu skal jeg så vente til jeg ferien er ovre, og jeg overtager huset, så der kan tages korrekte mål til de forskellige rum. Jeg har også været i Hjørring for at få tilbud på gulve, og ja der var også penge at spare.

Det hele begynder da at ligne noget, for vinduer og dører er også bestilt. Jeg skal også have fat i en VVs og en elektriker, men det kommer nok.
Der bliver nok at tage sig til, når jeg overtager huset midt i august, men jeg glæder mig da, selv om det nok skal blive en hård og langvarig tid, vi går i møde. Men resultatet kan kun blive godt. Jeg vil tage billeder inden jeg går i gang, det er nemlig sjovt at kigge på billederne engang med tiden, og her på bloggen kan man jo så også følge med i ombygningen. Det kreative bliver ikke rigtigt til noget, og skal jo også snart til at pakke det hele sammen. Det skal nok tage tid at få pakket sammen og sat på plads igen i det nye hjem.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar