søndag den 18. juli 2010

hårde hvidevarer

Jeg har nu kigget på hårde hvide varer, man skal godt nok se sig for. Der er masser af penge at sparre, bare man giver sig god tid til at finde dem med de billigste priser.
Har også bestilt vinduer, terrassedører og yderdør i dag. Det er nogle dyre udgifter, men håber det bliver godt når jeg engang i efteråret er færdig med de forskellige ting i huset.

Jeg har også fået en pris for VVS, det er simpelthen tyverig af penge at det skal koste kr. 17.00,00 excl. moms for at flytte fjernvarmsrørne 1 meter. Skal vist finde en anden, synes heller ikke at han var særlig lydhør for hvad det var jeg skulle have lavet, har også fået tilbud på noget jeg ikke havde bedt om.  Nå men der er heldig vis andre VVS-firmaer.

Der sker lidt hver dag, men det bliver nok mere når jeg overtager huset.


 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar