tirsdag den 11. oktober 2011

Ny uge

Så har jeg fået fat i et nyt memorycard til mit kamera, og kunne tage lidt billeder efter jeg var i haven i søndags.
Her er resultatet. Så nu tror jeg at det er sidste gang jeg er i haven i år.


Min forhave ligner løgn, da jeg har flyttet de store rhododendron ind i haven, da jeg syntes det var synd de blev så klemt, og at jeg ikke bryder mig om forhaven, som den så ud. Det er projektet til foråret.


Lørdag var jeg en tur oppe hos Heidi, og det var rigtigt hyggeligt, vi fik snakket en del og så lånte jeg en del stempler, som jeg skal til at forsøge mig med. Dejligt...
Jeg er i gang med et kort som skal bruges i weekenden, jeg kan ikke afsløre så meget, andet at det er lavet med metaltape. Kan jo ikke vide om der er en der kigger her :)
I aften skal jeg i scrapklub, det plejer at være hyggeligt, og så skal kortet laves færdigt.´
Sidste gang var der konkurrence, og her er mit kort.



Ha´ en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar