onsdag den 2. november 2011

Der sker da lidt

Jeg har ikke lavet så meget her den sidste uge, sidste tirsdags var Donna ved at lave ugler, som bliver stemplet på forskelligt karton og sat sammen lag på lag, og de er så søde, så jeg har også lavet lidt
Er de ikke søde? De kan købes hos Scrapper, jeg har også stemplet hvor uglen har nissehue på og flettet hjerte. tror også der skal laves lidt af dem.

Teknikken har jeg brugt før, var lige inde i kortkassen og fandt dette kort, hvor det er et magnoliastempel der er brugt, ansigt, hår, armeog vandkande er malet med copic tusser og så sat på med 3D-puder.
Jeg er ved at planlægge opgaven til Scrapklub nords næste konkurrence. Der er lige lidt forarbejde der skal gøres før jeg kan lave det færdige resultat. Det får du at se senere.

1 kommentar: