søndag den 21. august 2011

Fødselsdag og haven

Jeg har ikke fået skrevet så meget på bloggen. Ikke fordi jeg ikke har lavet noget, men synes der mangler lidt tid.....
Vi var til fødselsdag i fredags, så jeg har for første gang lavet et lommetørklædekort, det er rigtigt sjovt når man får det til at gå op, især da jeg fandt ud af at den ene side på kartonet var 2 mm breddere end på den anden side, og så kunne jeg jo ikke få punchene til at passe :)


I går havde Line fødselsdag, 14 år, tiden går da hurtigt. Hendes venner havde lavet surprise party for hende i fredags, så da vi var ved at have spist hovedret hos Faster, måtte jeg sige til Line at vi skulle køre, da jeg havde en overraskelse til hende. Hun fik bind for øjnene og min veninde kørte os rundt i byen, indtil vi kom til bestemmelse stedet. Line blev ført ind i rummet og så råbte alle vennerne af hende. Hun fik helt tårer i øjnene. Og så havde de en super fest. Jeg tog så tilbage til den anden fødselsdagsfest.

Vi er også i gang med haven,. Vi klipper ned til den store guldmedalje. Sådanne så det ud inden jeg begyndte med saksen og saven.
Og sådan ser det ud lige nu......

 Vi skal have en container, da der er så meget der skal køres væk. Det fylder hele den nederste del af min have. Nårn alt dette er klippet ned og gravet op, skal jeg til at planlægge ny have :)

Jeg har en ide til hvordan den skal se ud, men det kan jo blive lavet om flere gange.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar