mandag den 27. december 2010

mandag efter jul

Ja så er julen vel overstået, jeg nåede ikke at sætte billede af mit juletræ på bloggen, men det kommer her. Det er ikke så højt som det plejer, men synes nu det er et flot træ.
Her er de 2 nye juletræspynt jeg har fået i år. Får altid nye hvert år. Det ene er fra arbejdet og så køber jeg makkeren selv.


Walther og jeg har været ude at gå i 2,5 time sammen med Walthers kammerat Gismo. De leger så godt og bliver meget trætte, når de kommer hjem igen. Og da Walther er så langhåret, sidder der altid sneklumper fast i pelsen, så han kommer lige under bruseren, så han kan blive "tøet" op. Han ligger under spisebordet i køkkenet, men lige nu er han kravlet op på sit tæppe her ved siden af sofaen, hvor jeg sidder.

Ha fortsat en rigtig god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar