tirsdag den 21. december 2010

Juleferie

Ja så er der allerede gået 2 dage af min juleferie.

Synes lige i skal vide hvad vi lavede af julesjov i år på arbejdet. Min kollega og jeg pakkede gaver ind og lagde dem på grenene på juletræet. Gaverne var med opgaver i og nogle var rigtige gaver. Nogle af opgaverne var: Du skal gøre noget godt for dine kollegaer i morgen, du skal jule lidt mere, lav en halmbuk, skriv et julekort til en af dine kollegaer på dette hjemmelavede julekort. Det blev rigtigt godt taget i mod, og alle synes det var rigtig sjovt og hyggeligt. Næste år skal vi hver i sær lave 3 gaver. Vil lige fortælle at min chef trak denne gave: Du skal give Mie og dig selv en hotdog en dag i december, og denne fik jeg i fredags. Uhmmmm.

I går fik jeg støbt de sidste gulve i huset, jubiii, det var den bedste julegave, jeg kunne få. Så kan vi holde fri hele juleugen, for gulvene skal hærde i min 4 uger, før der kan lægges trægulve, men der er lang vej endnu. Der skal mures op i badeværelset til bruser, vaskesøjle og toilettet. I køkkenet skal der også mures nogle rum op til køleskab og ovnene og nogle hylder. Desuden skal der mures op under alle vinduer, da alle radiatorer er taget ned, har jo fået gulvvarme. Og der er meget mere, der skal laves.


I dag blev vi også færdig med at købe julegaver, dejligt, nu skal der bare hygges. Og skal have lavet gavemærker. Desuden skal jeg have lavet Line. og mine egne vanter færdig.


Håber jeg finder ud af at få lavet det galleri med billeder af ombygningen, er der nogen der kan hjælpe med hvordan jeg laver det!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar