fredag den 31. december 2010

Godt nytår

Her på årets siste dag, vil  jeg ønske jer alle et godt nytår. Det har ikke været så meget jeg har fået lavet af det kreative, men jeg håber at det bliver mere i det nye år. Først skal huset jo laves færdig, håber at Line og jeg kan flytte ind i marts måned. Derudover skal der laves indbydelser til Lines konfirmation den 1. maj. Havde jo håbet at jeg kunne lave en bog om hende, som hun kunne få og jeg så i årenes løb kan lave flere layouts til. Ved ikke om jeg når det, men det kunne været skønt hvis jeg kan.

Walther har været ude at lege igen i dag, vi gik sammen med Laila og Gismo op på træningspladsen og mødte 4 andre hunde der, så nu har vi alle en træt hund. håber at Walther lige som sidste år tager det så roligt.

Rigtig godt nytår, håber vi ses i 2011.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar