tirsdag den 23. februar 2010

Barnedåb mm.

Søndag var vi til barnedåb hos min nieces søn.
Malthe blev navnet. Ja det har vi jo vidst i et stykke tid.
Min kollega gav forslaget til en af gaverne.... En glas sut, hvor man kan få indgraveret navn osv.
Så jeg tog turen til Skage i toget, da der kom mega meget sne, det endte jo også med at toget sad fast senere på aftenen. Ja jeg er glad for at hjemturen kun tog 20 min. ekstra. Her er sutten, er den ikke pragtfuld. Den blev i hvertfald modtaget med glæde.



Jeg fik da også lavet et kort til Malthe.



Her er lidt snebilleder fra haven, og selvfølgelig vores dejlige Walther.

                                
og er dette ikke bare smukt?


Jeg har også siden sidst lavet akrylnegle på mig selv og en veninde. Synes selv de er blevet helt gode. Dejligt at have flotte negle igen.

                                 

Ha en god dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar