torsdag den 4. februar 2010

Udfordringer.......

I dag kom så min nye udfordring, har købt ind til akryl negle, ja alle som kender mig, ved jeg i mange år har fået lavet negle og udsmykket dem med mange kunstfærdige mønstre. Hende der plejer at lave neglene, har af private årsager, lukket ned for "butikken" og da jeg synes at det var lækkert at have flotte negle, besluttede jeg mig for at prøve om jeg ikke kan lave dem på mig selv. Og bonus vil jo være at spare en masse penge på det.
Weeee nu er det bare at komme i gang med at øve, og se et par af veninderne vil gerne hjælpe :)
Så weekenden ved jeg godt hvad jeg skal bruge til, for det første har jeg lovet en anden veninde at lave små fingerhåndklæder til hendes nye salon, og så skal jeg også til at lave lidt nye smykker og sidst men ikke mindst interessant Øve, øve, øve. Håber jeg kan blive så god at jeg får flotte negle.

Og weekenden den 27. og 28. februar skal jeg på kursus i art clay. JUBIIIII det glæder jeg mig helt vildt til. Har jo en idé om at lave mine egne designede sølvdele til mine perlekæder og øreringe.
Ja jeg har kastet mig over en hobby jeg bare elsker, så kortene kommer der ikke så mange af og har heller ikke gjort i længere tid, men det vender vel tilbage på et tidspunkt, og det bliver da til et par stykker en gang imellem.

Ses

1 kommentar:

  1. Det lyder spændende med noglene:0) Hvor købte du det og hvad kostede det?
    Held og lykke med smykkerne.
    Knuser

    SvarSlet