søndag den 4. marts 2012

Skrap i det Jyske



I går var jeg til Skrap i det Jyske, og havde en rigtig dejlig dag. Tak til de "Tøser" jeg var sammen med og til dem jeg  mødte.
Fik da handlet lidt, da jeg har solgt en del af mine "gamle" ting, synes det var på tide at se hvad der gemte sig i gemmerne og fik så solgt en del. Tak til de "piger" der har købt af mig.

Det blev da til lidt indkøb, og nye teknikker der skal afprøves lidt senere, da ryg og ben ikke har det så godt i dag. Hmm men det vidste jeg jo godt. Så det er vist en god lang tur i badekarret og og så må jeg se hvad dagen bringer. Men I kender det jo sikkert, at når nye ting ligger og venter hi. Venter også på nye stempler. Dejligt :)

Her kan du se lidt indkøb:
Her er det Pion mønster papirer, Uhmmm de er lækre

Lidt Hero Arts stempler og Goostbumps, Tim Holtz og blomster
 
Ny dymo og rosenblade punch og tags
Ha en god søndag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar