fredag den 9. marts 2012

Fødselsdagsgave dåse

Min dejlige veninde har fødselsdag i dag. Ja faktisk har min nevø det også, allerede 5 år tiden flyver.
Vi skal senere til fødselsdag hos ham, da min bror er ved at sætte nyt køkken.

I aften skal Line og jeg ud at spise med Lis og Michelle, og så hygge bagefter. Vi glæder os, det er altid så dejligt at være sammen med dem.

Lis og jeg er ikke på gave, men alligevel skal der vel være en overraskelse, så her er den. Hi hi hun vil aldrig gætte hvad der er i dåsen. Har set ideen for længe siden, og har ikke prøvet den af før nu. Er også blevet lidt inspireret af Heidi.




Rigtig god weekend.

1 kommentar:

  1. Den er bare SÅ flot - den kunne hun kun blive glad for ;) har du iøvrigt flere små kuverter må du gerne tage med til Scrap knus

    SvarSlet