torsdag den 10. november 2011

Nye materialer

Har fået lidt nye materialer, Lis var i Holland i weekenden og var så sød at tage dette med hjem til mig. Skønt. Nu skal der laves lidt vinter og jule kort.



Var i scrapklub nord i tirsdags og fik lavet denne til merci chokolade.


Jeg skal nu til at lave lidt på konkurrencen, det skal jo være færdigt til den 22. november,  tema er jul.

Her i weekenden fik jeg hængt billeder, hylder, spejle, knager mm op, dejligt at have venner til at hjælpe lidt, når nu man ikke har så meget værktøj.
Her kan du se hvordan jeg har udnyttet pladen bag døren ind til køkkenet.



Og dette er min eneste væg i huset med farve på. Den er rigtig chokolade brun, resten er hvide.
Ved ikke om det er lettere at se på dette billede der er taget i dagslys. Her kan man ane den grove vandskuring.

ha en god dag

Ingen kommentarer:

Send en kommentar