fredag den 5. juni 2009

Hvor surt kan det være...

Hej alle

Ja jeg ved det er længe siden jeg har været på siden, men mine arme og fingre er lidt trælse lige for tiden, så det bliver ikke til så meget.

Pinsen brugte jeg på stranden sammen med Line, dejligt at slappe af og nyde det gode vejr, når nu det var her.

I dag var vi på vej til Kruså, da vi skulle ned og kigge på hundehvalp, men........ syd for Randers gik bilen i stå, medens vi kørte 130 km/t. PYHA det var ikke sjovt. Nu står den på værksted i Randers og kan ikke laves før på mandag. SURT! Så vi måtte tage toget hjem igen, uden at have set hvalpen. ØV!!!

Line er selvfølgelig skuffet, nu har hun tigget i næsten 3 år om at få en hund igen.
Men vi er ved at finde en løsning så vi kan komme af sted på søndag. Håber det lykkedes.

Jeg skal nok hurtigst muligt vende tilbage med mere og billeder selvfølgelig. Og jeg ved at Sofie i Hjørring vil følge med i opvæksten af hunden, da vi tit har snakket om hund osv.

Hvis du vil se hunden er den fra denne kennel. http://www.schapenlund.dk/

Ingen kommentarer:

Send en kommentar