torsdag den 8. august 2013

Pyhhhh det er længe siden, jeg har skrevet et indlæg her på bloggen. Min PC  har haft virus, og ikke bare en men MANGE, og med mange mener jeg mange. Det har en god ven nu ordnet for mig, så nu håber jeg at jeg kan vende tilbage med nye ting her. Og bare rolig, jeg har ikke kedet mig.


Jeg har brugt mange af mine dage her i sommerferien på at gøre min have klar til nye fliser.
Det tager tid og håber jeg i løbet af august og september er færdig med haveprojektet.

Det hele tager form, men tager også tid. Mandag starter jeg på job igen efter 5 ugers ferie. Det bliver hårdt at komme igang igen, men nok også meget godt med en normal hverdag igen.

Jeg vil de næste dage vise lidt hvad jeg har syslet med siden januar, så der kommer en del billeder. Har ikke kedet mig og kommer heller ikke til det. Har fået gang i strikkepindene igen. Så mon ikke der vil komme lidt billeder af det også.
God nat og sov godt.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar