søndag den 22. april 2012

Konfirmationskort


Har lavet 4 konfirmationskort til en kollega. Hun skulle bruge 3 til piger og jeg syntes at kirkerne er så søde. Og jeg måtte selv bestemme. Ok det bliver så at jeg lige skal lave 2 mere :)
Min kollegas nevø har Dovnsyndrom og elsker drager og dinoer, så derfor dette dino kort, der er lavet a la Donna kort. Har lavet mønsteret fra et paperpiecing mønster.


Nu har jeg så endelig lavet en sort perlerkæde til mig selv, lige pt. er det en anden kollega der efterspørge nye vedhæng til øreringene, jeg laver. Så lidt smykker bliver det til. I dag har jeg så fundet alt til smykkefremstilling frem, for at sortere og rense alt sølvsmykkerne, så de er flotte til at sætte i kæderne. Skal vist til at lave lidt flere smykker igen. Det er faktisk ret hyggeligt.



I går havde vi fødselsdag her i huset. Walther blev 3 år. Det blev fejret med gave og hjemmebagt brunsviger. :)

Rigtig god søndag til dig.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar