torsdag den 12. januar 2012

Husombygningen

Her har været stille den sidste uge, men har ikke fået lavet noget kreativt. I weekenden bliver det heller ikke til så meget med kort. Men kreative skal vi være, mine brødre kommer og så håber jeg vi bliver færdige med det sidste herinde. Der mangler stadig at blive sat 2 døre i og lister i de fleste rum også. Godt jeg har brødre der kan bruge sine hænder, hvad skulle jeg have gjort uden dem i denne ombygning, som blev mere end forventet. Da jeg købte huset skulle der bare laves et nyt badeværelse og så en del tapet og maling. Og nye vinduer og døre. Ja der kom jo mere som mange af jer ved. En ting er sikkert, jeg havde ikke fået et så dejligt hus uden deres hjælp.

En ting som ikke er så sjovt, jeg skal tømme mit scraprum for at få det lavet færdigt. Der er vist lidt arbejde her........

Nå men god weekend til jer, jeg har nemlig fri i morgen

Ingen kommentarer:

Send en kommentar