tirsdag den 30. marts 2010

Påskeferie

Ja så er der påskeferie, men øv har igen lungebetændelse. Jeg får ikke så meget fra hånden, men har læst den bog færdig jeg var i gang med.
Vinteren har været hård ved vores havedam. Alle vores koier er døde, rigtigt træls at se de store fisk ligge under sneen og var døde. Så dem har jeg fået fisket op.
Nu trænger søen bare til en forårsrengøring. Så kan planterne bare få lov til at spire, så søen igen kan blive smuk.

Jeg vil bruge lidt tid til at få gjort siden her også forårsklar. Håber at jeg snart er tilbage med nye produktioner.

Ok lidt øreringe skal jeg lave, her er forarbejdet


1 kommentar:

  1. hvor øv med sådan en omgang - håber du er på højkant igen ;o) Når du har nogle øreringe klar sender du så ikk en sms så jeg evt. kunne komme forbi og se?

    Hej fra Heidi

    SvarSlet